Translate

شنبه، فروردین ۱۴

عرض تبریک سال نو

 

به نام خدا

سلام علیکم. سلام به ملکه بزرگ نازنین قلبم .سلام خانم مهندس عزیزم

سال نو را به شما تبریک عرض میکنم .نازنینم غروب سیزده بدر است

این عاشق  خسته از دوری دلدار سر در محراب عشق گذاشته و با محبوب نازنینم

درد دل میکنم  .ندای عزیزم دلم امروز با تمام وجود میخواست ان سیزده بدری باشد که صبحش قرار بود در اداره تو نازنینم را ببینم .خدایا چقدر شیرین بود آن روزهای

عاشق .از شب خواب نداشتم تا صبح شود و به اداره برسم و با تو عزیزم بعد از چهارده روز صحبت کنم اما افسوس که از آن روزها سال ها گذشته وتو نازنینم رفتی و من ماندم و حسرت دیدار تو که فقط خدا می داند با جان و جوانیم چه کرد و با عمرم چه میکند.نازنینم فقط خواستم

بگم که هنوز عاشقت مومن بر عشق تو تنهای تنها روزگار میگذراند.مجدا سال نو را به تو گل نازم تبریک عرض میکنم و بهترین آرزوها را برایت آرزو دارم .خیلی دوستت دارم

عاشق دیوانه تو داود

هیچ نظری موجود نیست: