Translate

یکشنبه، اردیبهشت ۲

یک شب مثل شب های دیگه تنهای تنها

سلام عزیز دل بی تابم.سلام ای محبوب عشق دوران جوانیم
سلام خانم مهندس عزیز سلام اروم دل نا ارامم امشبم باز دفتر های قدیم را اوردم و دارم همه را برای بار صدم میخوانم.خانمم ،گل من فدای چشماتون که حالا در خوابند خوش بخواب ستاره من عاشقت همیشه بیداره همیشه بی تابه گل من یادت میاد میگفتی من میرم و دوریم برات عادت میشه گل من بیست دو سه سال هیچی عادی نشده هر روز عاشقترم بر عشقت هر روز وفادارترم به محبوبم .گل من یادت میاد چقدر قدیما برای شنیدن لحظه ای صدای توچقدر از خودت حرف میشنیدم چقدر بی محلی چقور قهر میدیدم خدا نیاره برای عاشقی که یک روز بفهمه برای۰ محبوبش ارزشی نداره به ناز چشمات قسم که گلایه نمیکم فقط دردل میکنم تازه بعد از قهر تو دنیا بود که هر لحظه ادم هاش زخم زبونم میزدند شکنجه عذابم میدادند به خاطر این عشق نازنینم غربتی در این سالهای عاشقی کشیدم که نگو خیلی درده عاشق یک عشق طرفه باشی و خودت بدانی عشقت با همه دنیا تفاوت دارهعشقی که بیست و اندی سال گذشته اما هنوز مثل همان روزها تازه و پر شور است و پاک عشقی که حتی لحظه ای تو نازنینم در نظرم جایگاهت را از دست ندادی که هیچ بخدا که هر لحظه عزیزترشدی .مرا ببخش اگر جسارت میکنم تورامال خودم مینامم درحالی که خودمیدانم هیچ سهمی ازتو ندارم همه سهم من از این عشق حسرت بود و غم بود .....اما انقدر تو و این عشق برای من عزیز هستید  که این همه سال نتونست شعله عشق ترادردلم کم رنگ کنه
خانمم نازنینم خیلی درده یکی را بیست و اندی سال دوست داشته اما اون خبر نداشته باشه و هیچ حسی بهت نداشته باشه گلم یادت میاد چقدر منتظر موندم شاید برای خداحافظی باهام تماس بگیری اما نشد با همه توی ان سازمان خداحافظی کردی به جز من فقط به جرم عاشقی 
خانمم عکس دوازده تا دفتر را که ان سالها دیوانه وار مینوشتم را برایت اینجا گذاشتم میدونم سر نمیزنی  اما گذاشتم .ندا خانمم خیلی دوست دارم پیر شدم باورت نمیشه اما در این یک سال اندی که به درد هجران تو گرفتار شدم تمام موی صورتم سپید شد.خانمم کاش میدونستی  عاشقت هنوز که  هنوزه برای تو از دوری تو اشک میریزه و هر لحظه از خدا بهترین ها را برات ارزو  داره گل من داغ هجرانت شاعرم کرد پیرم کرد اما هنوز نتونسته تو رادردل و جانم کم رنگ کنه خانمم شب چشمایدقشنگت بخیر خوش بخواب عاشقت همیشه بیداره .
تنهاترین مرد دنیا فقط مرد تو  داودشیروانی

هیچ نظری موجود نیست: