Translate

پنجشنبه، آذر ۲۵

تبریک روز میلاد تو

 

سلام ای     زیباترین نغمه جاودانه عشق     

سلام ای ماه بانوی زیبایم .سلام خانم مهندس زیبایم  سلام ای آخرین

آرزوی دل ویرانم.خانمم سالروز میلادتان  مبارک مثل هر سال حسرت

تبریک گفتن به تو نازنینم بر دلم ماند.خانمم همه آرزوم روز تولد توست عزیزم

ببخش که از تو دورم و هنوز نفس میکشم  .که این نبود رسم وفا اما مرگم دست خودم

نبود وگرنه بی تو یک روز زندگی نمیکردم.خانم گل زیبایم  باز این روز بهانه ای شد

که بگم عزیزم خیلی دوستت دارم سالهاست مینویسم شما اصلا اطلاعی ندارید  ای کاش

روزی این نوشتار حقیر به زیارت چشمان زیبای تو نایل اید.خانمم که رفتی و

حتی خبری از من نگرفتی  بدان هنوز با همان شوق جوانی هرشب عکس صورت

نازنینت  را به سینه میفشارم تا خواب فتح کنه  قلعه بی فروق چشمانم را خانم ندای

عزیزم خیلی دوستت دارم گرچه نمیدانی

مرد همیشه تنهای تو فقط مرد خودت داود                   

هیچ نظری موجود نیست: