Translate

سه‌شنبه، آذر ۲۵

فرخندترین روز عمر عاشق ،روز زیبای میلاد تو

سلام خانم مهندس زیبای من سلام ای زیباترین گل دنیا سلام لبخند زیبای پروردگارم امروز روز مبارک میلاد توست خانمم عزیز دلم نازنینم خانمی همه ایام سال را عاشق از سر میگذرونه واسه خاطر این روز میمون خانمم تولدت مبارک همیشه ارزوم بود اولین نفر باشم که این روز را به شما تبریک میگم اما نازنینم خیلی سال است دیگه اصلا نمیتونم با تو نازنینم صحبت کنم چه برسه به تبریک و میدانم این ارزویست که بر دل خواهد ماند گل زیبای من من چندین ماه خدمت کم اوردم برای بازنشستگی و دوباره بکار مشغول شدم اما به جان نگاه زیبایت که این اداره بدون تو مثال یک قبرستان است که دلم نمیخواد اصلا واردش بشم خانم اخه من به عشق تو و با تو خدمت را شروع کردم اما حالا نزدیک به بیست سال که با تو اجازه صحبت هم ندارم الان نزدیک به دو سال است که شما رفتی دیگه از دیدار شما هم محروم شدم و به گمانم دیدارمان رفت به قیامت و این دردیست که چون خوره جانم را هر لحظه میدرد,نازنینم عاشقت پیر شد مومن بر عشق تو ماند و پیر شد دل به کسی بعد از تو نداد و پیر شد تنها اما سربلند پیر عشق تو شد نازنینم دنیا حرف بر دلم مانده برایت خانمم دیگه کسی بعد از تو نتونست محرم این دل گردد این دل برای همیشه جزو مایملک تو ماند گرچه تو بی خبری و التفاتی بر این عاشق نداری ,ندای عزیزم مهربونم دیگه بعد از تو این دل رام کسی نشد خواستم که عاشق بر عشقت بمانم گرچه میدانم روزگار سخت و تنهایی پیری در انتظارم است اما به ناز نگاهت سوگند که همچنان شادمان و خرسندم از این عشق  و اگر هزار بار دیگر دنیا بیایم باز هم عاشق نگاه زیبای تو خواهم شد عزیزم خانمم نخواستم با حرف های دل تنگم غمگینت کنم تو ببخش که هر انچه از عشق تو به این عاشق رسید همه برکت بود و زیبایی حتی تنهایی جاودانه ای که تنها حاصل این عشق برایم شد نیست برایم بسیار زیبا و عزیز است گرچه میدانم تو از من بیخبری و هیچ التفاتی بر این عاشق نداری اما به این روز عزیز سوگند که دمی از این عشق نادم و پشیمان نشدم و همیشه مفتخرم به این عشق که و این عشق به پاس وجود زیباترین گل دنیا به افسون نگاه زیبایت زیباترین عشق دنیا شد همیشه افتخار میکنم که عاشق زیباترین گل دنیا شدم و با یک دنیا عشق همه هستیم را بپای این عشق ریختم  و پیر عشق تو شدم همه روزگار خوشی عمر من ان روزهایی اشنایمان شد و بعد از تو باقی همه درد  بود و عذاب گل نازم همیشه عاشقت خواهم ماند و به یومن این عشق جاودانه خواهم شد گل نازم برای من همیشه بهترینی امیدوارم سهمت از دنیا همیشه بهترین باشه و سایه غم هیچ وقت بر زندگیت سایه گستر نشود ,تنهاترین مرد دنیا فقط مرد تو داود گل من اگر روزی گذرت بر این وب نوشت افتاد ارزویم این است برایم پیامی بگذاری بی تفاوت عبور نکنی از عاشقانه های بیدل ترین عاشق دنیا  هیچ وقت نخواستم و نخواهم که وجودم موجب ناراحتی و غم تو شود  طبق اخرین فرموده تو این عشق را همیشه در دلم پنهان نگاه خواهم داشت,دوستت دارم 

هیچ نظری موجود نیست: