Translate

دوشنبه، آذر ۱۰

تبریک میلاد تو

{   بسم الله الرحمن الرحیم  }

سلام خدمت  خانم مهندس عزیز و نازنین  دل تنگم  .سلام بانوی  ناز  .سلام ای یگانه  گلی  که  بعد  از  رفتنت  دیگه  آن 

سازمان برام  مثل یک قبرستان  سوت کوره  نازنینم  سازمان دوباره  ما را  احضار کرده و حدود پنج ماه دیگر باید خدمت کنم

امروز  بعد  از  گذشت  دوسال  دوباره  به سازمان  رفتم  خدایی  آن اداره  بدون  مثال  یک گورستان  تنگ  تاریک   و

دلگیره  .گل نازم این  ماه  ماه  مبارک  تولد  شماست  یاد  قدیم  ها  بخیر  که میتونستم  باهات  حرف  بزنم  بهت  تبریک  بگم 

یادت  میاد  میگفتم   سیصد شصد چهار  روز  را به  دلخوشی  روز  تولد  شما  سر میکنم  به دلخوشی این روز  زیبا  همه  زشتی های  عمر را

تحمل میکنم  به امید  همین  یک روز  یادش  بخیر  چقدر آن روزها  زیبا  بود  یه روز  بهار  یادم  شما  مثل یک فرشته  زیبا  داشتی  با

همکارت خانم ثابت  توی باغچه  سازمان  که از شکوفه گیلاس  و زرد الو  رنگین  شده  بود قدم  میزدی  و من  زیباترین  تصویر

همه  عمرم را شاهد بودم    و برای  همیشه  در  ذهنم  ثبت  شد  گل من خدایی  نمیدونم  چطوری  قراره  اون  سازمان  را بدون  تو  تحمل

  کنم  خانمی من خیلی  دلتنگتم  ای  کاش میدونستی  دیگه  آرزوی  دیدار  تو هم  دیگه برام  غیر  ممکن شده  و  باید  این  آرزو  را  به  گور 

ببرم  نازنینم  پیشا پیش  سالگرد  میلاد  زیبایت  را  که  همانا  زیباترین  روز    زندگی  عاشقت  است  را  بهت تبریک  عرض میکنم

من باز مینویسم  مثل  گذشته  با  این  وجود  که  میدانم  تو هیچ  وقت  گذرت  به  به این  نوشتار  نمیخوره  و  هیچ  وقت این  کلمات   به 

 زیارت  چشمای نازت  نازت نایل نمی شوند  اما  باز مینویسم  مینویسم  برای تو  که  همه  همه  دنیای  منی  شعر  هایی  که در  وصف  تو

  سرودم   بعد از چند  سال  تازه  موفق  به  ثبت  شدم آرزوم  است  یه  روز  تو  جایی  بخوانی  یا  گوش  بدی بدان  همه متعلق  به 

چشمان  زیبای  شماست همه  پیشکش  یک  لحظه  خندیدن  زیبای  شماست  فقط  بدان  در قلب  من  جاودانه ای  ای زیباترین آیه ء  شکوه  پروردگارم

دیوانه  }}

در التهاب لحظه های تلخ بی تو                   در ازددحام کوچه های شهر بی تو

در زمهریر و سردی فصل جدایی                        تمام شهر را میگردم در پی تو

میدانم نیسی و نمیدانم چرا باز                          چشم به جاده دوخته ام به انتظار تو

تمام شهر در خواب است و من باز                                       سر بیدار دارم با غم تو

تو چون مسافری گذشتی از این دیار                       باز من مانده ام و وهم و خیال تو

در کوچه جز صدای پای من سایه ام نمی بینم                             گویا که باد برده حتّی رد پای تو 

کاش میدیدی در عبور ثانیه ها                                           همه محکوم فنایند جز خیال تو

مردم شهر دیوانه ام خوانند چون                                 با همه غریبه ام جز خیال تو

تقدیم  به  لبخند  زیبای  پروردگارم 

سایه دیبا 

هیچ نظری موجود نیست: