Translate

یکشنبه، آذر ۲۴

تبریک روز میلادت


به نام انکه مهر تو را در دلم رویاند
سلام بانوی زیبای قلبم  و سلام ای  صاحب  و پادشاه  اریکه  تنم ،سلام ندا خانمی سلام ای گل نازی که امروز  روز میلاد  زیبای توست  امنروز بیست چهارم آذر ماه روز میمون  پر سعادت  میلاد توست
عزیز ترین روز  برای  کسی که مهر تو را  در د ل دارد    ندای عزیزم  تولدت  مبارک  خانمی  همیشه آرزوم  بود نفر اولی باشم  که این روز  را به تو  تبریک  میگویم  همیشه  آرزویم این  بود  در  این روز  هرچه  دارم شیرینی شکلات بگیرم  و کام دنیا را شیرین  کنم، گرچه  تو نازنینم  التفاتی به من  نداشتی اما  سیصد  شصد  پنج روز  خدا را به عشق این روز زندگی میکردم   گل من  میدانم که دیگه گل های زیبای زندگیت  (فرزندانت)بزرگ شده اند  و تو دیگر مثل ان روزها نیستی   اما بدان بهترینم  که  من هنوز  همان  عاشق  بی دل  تنهاترینم  که دیگه این  روزهابار سنگین زندگی  که از جور نامردان  به دوش  من افتاده  کمرم را خم نموده و برف پیری بر سر و صورتم  نشسته  اما به نام زیبایت  قسم  که  هنوز  همان  مرد عاشق  سال  های  پیشم  که  هجده  سال  را  فقط  با یاد  تو زیسته  و  بدون  سر  و همسر  تنهای  تنها با عشق  تو زندگی میکنمبا وجود  چهل و اندی  که سنم  گذشته  مثل  همان  جوانی  ها  هنوز شب  ها نقش  زیبای  چشمان  تو را در  آغوش  میگیرم  و  میخوابم       بانوی  من ندا  خانم  زیبای  من  فقط  خواستم  مثل  همان  قدیم  ها  اولین  نفری  باشم  که  این  روز  را  به تو عزیزم  تبریک  بگویم  گرچه  میدانم  از  یاد  تو  رفتم  تو  دیگر  هیچ  وقت  مرا به خاطر  نمیاوری  و هیچ وقت سرچ  نمیکنی عاشقانه های مرا  تا که این وبلاگ  را بیابی  و بخوانی  اما  من  مومن  فقط  مینویسم  و  مینویسم   مینویسم  وعزیزم  امیدوارم  همیشه  سلامت  سربلند  زندگی  کنیآرزو  دارم  روزی  یادی  هم  از عاشق  بی  دل  خود  کنی کسیکه جوانیش  را به قربانگاه  عشق  تو اورد  م  و خلیل وار  قربانی کردم  همه  بود  و نبود  خود  را  در  مسلخ  عشق  تو  فدا کردم  به امید اینکه  هدیه باشد  به پیشگاه تو شرمنده ام که مثل همیشهاز مال دنیا چیزی ندارم  جز  غم  و انده  که  پیشکش چشمان زیبایت  کنم  اما بدان  عاشقانه  هر  لحظه  حاضرم  جان ناقابلم  رافدای  بودن  و شاد  زیستن  تو نازنینم  کنم.بهترینم  تولدت مبارک تولدت  مبارک  تولدت  مبارک
عاشق تنهای  تو  داود

هیچ نظری موجود نیست: