Translate

جمعه، آذر ۸

گــــــــــــــلایه از تو


به نام خدا

سلام  خانم مهندس از همه دنیا زیباترم.سلام ای که هنوز اسمت  اسم شب منه ،سلام ندای نازنین من خانم چقدر زود  در خاطرت کم رنگ شدم،چقدر زود فراموشت شدم .همه رویام این بود که روزی از قید اون اداره خشک متعصب راحت شیم  تا بتونم یه بار باهات بدون قید صحبت کنم یه جور از یادت رفتم که انگار هیچ وقت نبودم  خانمی  درسته چهل و اندی سالم شده  و دیگه جوون نیستم اما هنوز قد اون قدیما بیشتر دوستت دارم خانمی  اگر این روزها  تنها موندم  واسه  اینکه  نخواستم  جای  تو را توی منزلم  به کس دیگر بدم اگر امروز کسی دورم نیست  واسه اینکه  نخواستم  جز تو به کس دیگه ای  فکر کنم  اگر همه این  روزها  روی ازم  برمیگردانند  ناراحت نیستم  از اینکه چرا  تو گل نازم  دیگه  حتی  به  خوابم  هم  نمیایی درد  دارم  خانم  مهندس  عزیزم  اگر  دنیا  تنهام  بزاره  نمیسوزم  داغ  دلم از اینه  که  از  یاد  تو  رفتم   نازنینم چه زود  از یادم بردی  چه زود فراموشت  شد  مردی  که میدونستی  جز  تو  نداره  کسی رو......./
مردی  که تنها  موند  واسه  خاطر  اینکه  خواست  فقط  مال  تو  باشه

هیچ نظری موجود نیست: