Translate

شنبه، مهر ۱۷

مــــــــــــــــــــجنون

(         مجنون      )
    وقتی که دست سرنوشت         اینگونه بر سطرم نوشت
      وقتی جدائی از تو را         بر برگ تقدیرم نوشت
 وقتی برای مرگ عشق        ناقارهء شادی زدند 
      وقتی که سیلی بر رخ         همچون گل مجنون زدند
        وقتی سفیر عشق را       در کوچه آتش می زنند
وقتی به جرم  عاشقی          زخم زبانم می زنند
وقتی که در چشمان تو         نصرانی کافر شدم
         وقتی که ناکرده گنه       چون معصیت توبه شدم
  وقتی به جرم عاشقی           بر قهر تو لایق شدم
         وقتی کتاب عشق را        من خط به خط از بر شدم
                                  دیگر نترسم از جنون          چون خود خریدارش شدم                                                                        سایه.م    (سه/پنج/هشتادونه)                                        

هیچ نظری موجود نیست: